V.I.F. Verenigde Fotoclubs Ieper

Nieuws van IFDK

De Ieperse  Koninklijke fotoclub stelt opnieuw tentoon.

De Verenigde Ieperse fotoclubs in samenwerking met de Koninklijke Ieperse Foto- en Diakring stellen  foto's van hun leden tentoon in het Woon- en Zorgcentrum Huize Zonnelied, Stationsstraat, 24  te Ieper.   Deze tentoonstelling is doorlopend het ganse jaar door met een geregelde vervanging van foto's.

De werken kunnen bezichtigd worden op het gelijkvloers in de gang van het kapsalon naar het dagverzorgingscentrum (DVC) en op het tweede verdiep afdeling Vogelzang :  de gang vanaf de verpleegpost, dus wanneer je uit de lift stapt de gang naar rechts.

We nodigen de bewoners en hun familie alsook alle medewerkers van harte uit deze werken eens te gaan bezien.  Ook derden kunnen deze tentoonstelling bekijken althans binnen de gangbare openingsuren van Huize Zonnelied.

Martine

Gezien het grote suces in het ziekenhuis "Jan Yperman" zijn er terug volop contacten aan het smeden om terug in de toekomst een tentoonstelling te laten plaats vinden, we houden jullie zeker op de hoogte !

Martine

De Ieperse  Koninklijke fotoclub stelt opnieuw tentoon.

Weten jullie mooie plaatsen zijn om een tentoonstelling te laten door gaan ?

Aarzel niet om contact op te nemen bij Martine Dubois

martine@fotoclubieper.be